Levensloop Leuven

Vandaag en gisteren ging de Levensloop in Leuven door. Net zoals vorig jaar had mijn werk Omnia Travel zich opgegeven om een standje op te zetten met appelsap en cava om zo wat geld in te zamelen voor de Stichting tegen kanker. Om de vechters een hart onder de riem te steken kan je ook wandelen of lopen. De bedoeling is een beetje een team af te vaardigen dat 24u in beweging kan blijven. Ik had me opgegeven om vandaag tussen 9u en 11u te lopen of wandelen. Op mijn 10K schema stond een lange duurloop van 1u30. Zo liep ik dus 1u30 gevolgd door 30min wandelen. Het parcours was lichtjes gewijzigd ten opzichte van vorig jaar. Toen moesten we een rondje van 1 km doen rond het militair kwartier Commandant de Hemptinne. Dit jaar hadden ze een rondje van 1,5 km uitgestippeld. Ik deed 12 rondjes (18 km) in 1u30. Dan wandelde ik nog eens 2 rondjes.

Ik besloot daarna ook nog wat wafels te kopen en nam ik een pintje appelsap aan het standje van Omnia Travel. Daarna was het tijd terug huiswaarts te keren.

Hieronder nog wat impressies :

Standje van Omnia Travel
Foto : Daniel Drion

Foto : Daniel Drion
Foto : Daniel Drion
Foto : Daniel Drion