Voorbeschouwing halve marathon Lier

Morgen doe ik mee aan de halve marathon in Lier. Een nieuwe kans om te proberen mijn persoonlijk record te breken op deze afstand. Dat staat momenteel op 4:33 / km gelopen in 2009 op de LPM. Omgerekend is dat 1u36 over de 21 km.

De training van afgelopen weken zijn zeer goed geweest. 2 weken geleden heb ik een zeer goede wedstrijd gelopen op de Vijverrun. Dus die 1u36 moet haalbaar zijn. Het enige wat me nu een beetje zorgen over maak is het weer. Ze voorspellen guur weer met regen en veel wind. Ik zal me een goed groepje moeten zoeken waar ik me wat in kan verschuilen. We lopen ook door de stad, hopelijk kan dat de wind wat tegen houden.

Vlak na de wedstrijd zal ik een nieuwe post doen met mijn eindtijd. De wedstrijd begint om 13u40 en hopelijk ben ik om 15u16 binnen. Dus hou deze blog morgen zeker in het oog tussen 15u30 en 16u !