Life is hard

Even een nieuw berichtje op mijn blog, na deze zeer bewogen week.

Zoals jullie reeds lazen, ben ik helaas vorig weekend ziek geworden waardoor ik de loopwedstrijd in Herstal heb moeten annuleren. Ik had toen nog de hoop er snel terug bovenop te komen. Maar het heeft echter anders uitgepakt. Het heeft tot vrijdag geduurd, dat ik me iets of wat terug beter begon te voelen. Ik lig dus al noodgedwongen een week stil. Ik was van plan morgen mee te doen aan de Polar Bear Trail maar ook deze heb ik geannuleerd. Mijn lichaam is nog niet volledig hersteld van de ziekte en dan een trail gaan lopen in barre weersomstandigheden is om problemen vragen. Mijn hoofddoel, de LPM halve marathon, zal nu ook moeilijk worden om daar te gaan voor een goede tijd, hetzij 1u34. Dat heb ik toch in ieder geval al uit mijn hoofd gezet. Ik ga proberen, misschien vanaf morgen, de trainingen terug op te nemen, maar er zal vooral op afstand getraind worden. We zullen dan wel zien hoe het de 8e februari zal lopen. 3 maanden voorbereiding en 1 weekje ziek en je kan bijna terug opnieuw beginnen... Life is hard ....

En dan is er nog het slechtste nieuws van al, mijn schoonvader is vrijdag op 80-jarige leeftijd overleden. Ik zal hem herinneren als een zachte lieve man en met zijn "Van mij uit...". Rust zacht !


Het leven kan soms enorm hard zijn, maar goede vrienden helpen elkaar er weer bovenop of zijn er wanneer ze elkaar nodig hebben.