Week 33 : in een dipje

Na een lange werkdag op maandag, kwam ik als een wrak thuis. Ik ben dan ook naar de dokter gegaan en die zag ook dat ik volledig stuk zat. Een paar dagen rust was aangewezen en nodig.
De laatste weken heb ik ook terug last van onregelmatig hartritme, angst en paniekaanvallen. Woensdag ben ik daarom nog eens op controle geweest bij de cardioloog om nog eens een inspanningstest af te leggen en gelukkig kreeg ik daar goed nieuws. Er was niets mis met mijn hart. Waarschijnlijk ligt het aan veel stress op het werk in combinatie met een slechte nachtrust en zo sukkel je in een neerwaartse spiraal. Ik ben natuurlijk blij dat er niets mis is met mijn hart want van tijd had ik toch het gevoel dat het niet meer goed zat daar. Dus dat is al een zorg minder. Mijn slaap blijft wel nog een probleem en daarvoor ben ik naar de slaapkliniek geweest vrijdag op zaterdag. Maar daar heb ik zo slecht geslapen met al die draadjes die op mij zaten, dat ik wel twijfel als deze meeting goed was. Zaterdag was ik zo moe. Zaterdag op zondag heb wel dan eens goed geslapen en zondag heb ik nog eens kunnen lopen met een goed gevoel en de 10 km gehaald met de Nike Free.
Ik hoop dat ik nu terug vertrokken ben en echt verder kan opbouwen ! Ook nu heb ik een goed gevoel met de pose-techniek. Mijn knieën reageren er beter en beter op.

maandag : RUST
dinsdag : ziek
woensdag : RUST
donderdag : rustige duurloop in de straten hier thuis, goed gevoel, wel hoge hartslag gehaald
vrijdag : RUST

zaterdag : rustige duurloop in de straten hier thuis, eerst een rondje op de kleine ring van Hasselt (4 km) en dan nog 12 kleine rondjes (6 km) hier thuis
zondag : RUST


dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
RUST - - - -
di
RUST - - - -
wo
RUST - - - -
do
RDL
5:21/ km
9,06 0:48:32 151 169
vr
RUST - - - -
za
RUST - - - -
zo
RDL
5:06/ km
10,01 0:51:03 145 163
tot
19,07 1:39:35