Week 26 : Over een andere boeg

De pijn aan de enkel en de knie blijven me parten spelen. Daarom dat ik besloten heb even te stoppen met lopen, naar een dokter te gaan en dan zien we wel verder. Er zit helaas niets anders op. Ik heb volgende week woensdag een afspraak met Dr. Debruyne. Ik hoop dat hij me kan helpen en dat ik dan vlug terug ga kunnen opbouwen.
Voorlopig zal ik me daarom bezig houden met alternatieve trainingen. Ik denk dan daar vooral aan zwemmen en fitnessen. Deze week 2 keer gaan zwemmen en 2 keer naar de fitness getrokken. Ik hoop zo mijn conditie wat te kunnen onderhouden.
maandag : zwemmen, 50 baantjes in 40 min
dinsdag : 1u fitness waarvan 20 min. crosstrainer, wat buikspieroefeningen, 20 min. hometrainer en dan nog wat buikspieroefeningen
woensdag : RUST
donderdag : zwemmen, 70 baantje in 50 min.
vrijdag : RUST
zaterdag : 1u20 in de fitness, 25 minuten hometrainer, buikspieroefeningen, 15 min. schaatstrainer, 20 min. crosstrainer, en dan nog wat buikspieroefeningen
zondag : RUST


dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
zwemmen 1250 m 0:40:00 - -
di
fitness - 1:00:00 - -
wo
RUST - - - -
do
zwemmen 1750 m 0:50:00 - -
vr
RUST - - - -
za
fitness - 1:20:00 - -
zo
RUST - - - -
tot
- 3:50:00