Week 23

maandag : rustige duurloop op de Finse piste van Kapermolen, goed gevoel, weinig last aan de knie, toch af en toe een klein steekje gevoeld, het ging al veel vlotter als zaterdag
dinsdag : RUST
woensdag : rustige duurloop op de Finse piste, heel vermoeid vertrokken, ik viel bijna in slaap in de zetel, toch ging het redelijk goed, op het laatste had ik nog zin om een rondje extra te doen, maar toch richting thuis gelopen
donderdag : RUST
vrijdag : RUST, gisteren en vandaag terug meer last gehad aan mijn knie, misschien toch eens naar de dokter gaan...
zaterdag : ondanks lichte pijn toch gaan lopen op de Finse piste van het Kapermolenpark, daar was blijkbaar iets te doen en de muziek deed me versnellen, eerst begonnen aan 5:45 / km, uiteindelijk geëindigd aan 5:31 gemiddeld en het uur gehaald, enkel de laatste 5 minuten liet de knie zich voelen
zondag : ook vandaag eruit getrokken voor een rustige duurloop, terug in het Kapermolenpark, het ging verbazend goed, gans de training de knie niet gevoeld, er lijkt dus beterschap te komen ! De komende 2 dagen ga ik rust nemen.

Morgen de grote dag, maar daar zal u ongetwijfeld morgen meer van zien op deze site...

dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
RDL (Finse piste)
5:59 / km
7,81 0:46:42 140 148
di
RUST - - - -
wo
RDL (Finse piste)
5:40 / km
7,56 0:42:52 143 152
do
RUST - - - -
vr
RUST - - - -
za
RDL (Finse piste)
5:31 / km
11,23 1:01:53 146 156
zo
RDL (Finse piste)
5:29 / km
11,76 1:04:34 147 154
tot
  38,36 3:36:01