Week 48

maandag : rustige duurloop in de omliggende straten zodat ik wat meer beschut was tegen de felle wind, na 25 minuten ferme stortbui over me gekregen, nog steeds problemen met de slaap, maar ondanks dat toch met een goed gevoel kunnen lopen
dinsdag : intensieve interval op de club, ondanks de vermoeidheid ging het heel goed, het nieuwe kussen valt toch tegen, ik ben terug een ander gaan halen, 3e keer goede keer !
woensdag : RUST
donderdag : pfff alweer een slechte nacht achter de rug, ik begin stillekes aan radeloos te worden
vrijdag : zonder commentaar…
zaterdag : vandaag eens een goede nachtrust gehad, wel een hulpmiddel gebruikt daarvoor, maar de vermoeidheid was al een stuk minder, vandaag eens de ‘afmattactiek’ proberen, rustige duurloop van 1u15 (14,1 km) met daarna nog eens 30 minuten op de hometrainer (16,3 km)
zondag : afgelopen nacht eens een redelijk goede nachtrust gehad zonder hulpmiddelen, mezelf afmatten heeft dus geholpen, wel een paar keer wakker geworden door de kleine maar niet veel later kunnen inslapen, vandaag terug een rustige duurloop van 1u, na 45 minuten begon ik het moeilijk te krijgen, toch kunnen doorbijten om het uur rond te maken, nog getwijfeld om even op de hometrainer te fietsen, maar ik voelde me te moe om dat nog te doen

dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
RDL
5:13 / km
11,47 1:00:00 141 156
di
int. interval – 8 x 400 m met 1’30” R 
- 1:23 - 1:25 - 1:23 - 1:22
- 1:23 - 1:20 - 1:25 - 1:20
10,09 0:57:44 140 174
wo
RUST - - - -
do
RUST - - - -
vr
RUST - - - -
za
RDL + 30’ hometrainer
5:19 / km
14,10 1:15:00 140 155
zo
RDL
5:16 / km
11,37 1:00:00 139 147
Tot
  47,03 4:12:44    

Reacties

  1. een stevige training en dan s'avonds een glaasje rode wijn, dan slaap ik meestal wel goed. Train nog goed en tot dinsdag.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Allerlei

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder