Met de Vespa naar Waterloo

Gisteren ben ik met de Squadra Veloce met de Vespa naar Waterloo gereden. Het was de eerste keer dat ik eens mee reed. De vorige keren wou ik ook al mee, maar die ritten vielen telkens op een dag dat ik een wedstrijd liep. Ik had afgesproken met Freddy van Royal Nord om 8u30 aan zijn winkel. Daar stonden nog enkele Vespa's die ook mee gingen. De Squadra Veloce hebben als vaste samenkomst plaats in het café bij Tante Julia in Stevoort. Daar reden we dan henen waar er ook zeker nog eens een 30-tal Vespa's mee gingen. Vervolgens reden naar de Grote Markt van Diest waar nog eens een 10-tal Vespa's klaar stonden. Na een terrasje vertrokken we dan naar Waterloo.
Het was echt leuk en af en toe maakte we (met 45 Vespa's in totaal) een stop aan een terrasje.
In totaal kwamen we gisteren aan meer dan 200 km heen en terug. Rond half 6 was ik terug thuis.
Zeker voor herhaling vatbaar !

Ik was eigenlijk nog van plan om een recuperatieloop te doen maar ik was stikop van de rit en besloot de recuperatieloop op woensdag te doen.


Ciao !