Status update

Het is al even geleden dat ik mijn blogje nog eens updaten, dus hierbij even een status update.
Nog even vermelden dat ik een zeer goede wedstrijd gelopen heb op de Kermisloop in Nieuwerkerken (Haspengouw Challenge) van maandag 2 juli. Daar liep ik een beste jaarprestatie. De 11 km (10,9 volgens mij FR305) liep ik in 47:03 ofwel 4:19 / km. Daarmee natuurlijk zeer tevreden en dat daags na de wedstrijd in Haneffe.

De afgelopen 3 weken heb ik redelijk rustig aan gedaan. Ik heb ook 2 weken verlof gehad en door omstandigheden kon ik slechts een 3-tal keren per week lopen. De rust was ook welkom want ik had af en toe wat last aan de rechter hamstring. Ook deze week last gehad van een wespenbeet op de kuit en daar was een ontsteking of allergische reactie op gekomen, maar ondertussen aan de betere hand.

Morgen staat er weer een wedstrijd op het programma : Jogging FunAthlé in Flémalle (Challenge Hesbignon). De afstand bedraagt 9,8 km over een glooiend parcours volgens de website. Het zal de eerste keer zijn dat ik deze loop. Een snelle tijd zal er zeker niet inzitten.