Achillespeesblessure

Momenteel ben ik nog steeds herstellende van mijn achillespeesblessure die ik opgelopen heb tijdens de Midwinterjogging.
Ondertussen ben ik al 5 keer naar de kinesist gegaan, fricties, ultrasone en ijs behoren tot de behandeling. Ook excentrische oefeningen doe ik af en toe : met beide voeten plat op de grond en dan een 30-tal keer omhoog via de voorvoet, licht door de knieƫn en dan hetzelfde en tenslotte op 1 been hetzelfde doen.
Ik heb 1 keer geprobeerd te gaan lopen, maar na 200 m moest ik het loopje al staken, de pijn in de hiel kwam hevig opzetten. Dus ik lig nu al 2 weken volledig stil, alternatief trainen heb ik momenteel geen zin in. Misschien volgend weekend eens de fiets op als het goede weer aanhoud.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder

Loonse jogging Borgloon