Week 23 : Nieuwe start

Deze week stond in teken van een nieuwe start. Vorige week nieuwe loopschoenen aangeschaft. Ik was benieuwd hoe mijn enkel en knie zouden reageren op deze nieuwe schoenen.

maandag : RUST
dinsdag : rustige duurloop in de straten hier thuis, ik besloot de afstand kort te houden om zeker niet te forceren, goed "luisteren" naar mijn enkel en knie(en), na 2 grote rondjes (1 rondje = 2,54 km), besloot ik te stoppen, de knie en enkel lieten zich niet voelen
woensdag : RUST, geen last aan de enkel en knie, dus zover een geslaagde start, wel wat last van stijve dijen maar dat is denk ik normaal na 2 weken inactiviteit
donderdag : rustige duurloop in de straten hier thuis, 1 grote ronde en 3 kleine (1 kleine ronde = 1,22 km), de grote en 1 kleine in het gezelschap van fietsende Tristan, enkel en knie(en) lieten zich niet voelen, wel nog iets meer last van stijve dijen
vrijdag : RUST
zaterdag : RUST
zondag : rustige duurloop terug in de straten hier thuis, 2 grote ronden en 3 kleine, de laatste 2 kleine in het gezelschap van fietsende Tristan, na 1 grote ronde begonnen de dijen zich terug te laten voelen, het melkzuur is er nog steeds niet volledig uit, ik wou eigenlijk nog 1 rondje doen toen Tristan mee wou fietsen, toch dan nog 2 kleintjes gedaan en eigenlijk ging het redelijk goed, ik mag spreken van een goede start !

dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
RUST - - - -
di
RDL
5:44 / km
5,08 0:29:10 144 152
wo
RUST - - - -
do
RDL
5:34 / km
6,79 0:37:47 141 160
vr
RUST - - - -
za
RUST - - - -
zo
RDL
5:21 / km
8,75 0:46:50 146 156
tot
 
20,61 1:53:48