Week 15

maandag : recuperatieloop van 1u15, in het begin moeizaam door stijve bovenbenen, maar na een 15-tal minuten ging het best wel vlot
dinsdag : intensieve intervaltraining op de club, 10 x 600 m met de eerste 5 intervals 1'30" rust, na de 6e zaten we allemaal stuk en besloten we de rust op te trekken naar 1'45", niet echt mijn favoriete afstand
woensdag : RUST
donderdag :  net toen ik wou beginnen met de training, belt mijn werk voor een dringende interventie, in mijn loopkleren naar plaats gelopen en het probleem kunnen oplossen, daarna terug naar het park gelopen en mijn training nog kunnen doen, 1u15 met om de 10 minuten een versnelling van 30 sec, goed gevoel
vrijdag : RUST
zaterdag : heuveltraining, 10 x 200 m, allen rond de 43"
zondag : mee gedaan met de Grensloop in Lommel, na de goede opwarming zag ik het wel zitten, maar na 3 km wedstrijd begonnen de benen zwaarder en zwaarder te worden en draaide het helemaal vierkant, op dat moment lag ik 2e algemeen, maar uiteindelijk 12 algemeen geƫindigd, een gemiste kans om eens op het podium te staan, als ik 4:00 / km zou gehaald hebben was ik 2e in mijn categorie geƫindigd, nu 5e, de training van gisteren zal er ongetwijfeld wat voor tussen zitten, een goede les geleerd...

dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma

recuperatie
5:11 / km

14,48

1:15:00

139

144

di
int. interval - 10 x 600 m met 1'30" - 1'45" R
- 2:02 - 2:02 - 2:01 - 2:03 - 2:03
- 2:03 - 2:01 - 2:03 - 2:04 - 1:59
13,81 1:13:37 141 173
wo
RUST - - - -
do

RDL 
4:46 / km

3,24 0:15:27 140 150
do

RDL met enkele versnellingen
4:49 / km

15,55 1:15:00 146 155
vr
RUST - - - -
za
heuveltraining - 10 x 200 m
- allen rond de 43"
12,57 1:02:57 147 168
zo
opwarming 5,01 0:24:18 136 151
zo
Grensloop Lommel
4:08 / km
7,29 0:30:08 164 171
zo
uitlopen 2,77 0:15:17 134 142
tot
  74,72 6:09:44    

Reacties

  1. De voorbereiding was misschien niet ideaal, maar is 5km opwarming niet wat veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk niet dat 5 km opwarming te veel was, in Borgloon had ik me ook 5 km opgewarmd
    ik had die heuveltraining niet mogen doen de dag voordien, een recuperatieloopje van 45 minuten was veel beter geweest, vandaag nog verschillende keren in mijn eigen gevloekt, het zou mooi geweest zijn mijn laatste wedstrijd als senior op het podium...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder

Loonse jogging Borgloon