Week 10

maandag : normaal stond er een rustige duurloop van 1u op het programma maar ik voelde me niet 100 % en maar besloten een recuperatieloopje te doen
dinsdag : intensieve intervaltraining op de piste, de bedoeling was 4 x (800m – 2:30 R - 1000m) met 3’ R tussen de reeksen, maar ik was al vermoeid voor de training door weer een paar slechte nachten (te veel stress op het werk), ook wat last van stijve kuiten, ik heb er dan maar 3 reeksen afgewerkt
woensdag : RUST
donderdag : rustige duurloop van 1u15 met 10 (lichte) versnellingen van 45 sec om de 5 minuten, in het begin ging het heel moeizaam, tijdens de eerste 25 minuten ben ik 3 keer moeten stoppen om mijn kuiten los te stretchen, daarna ging het beter
vrijdag : RUST
zaterdag : zware tempo-interval, 3 x 3 km met 5 minuten rust, tevreden van de gelopen tempo’s, laatste 15 minuten ferm afgezien
zondag : recuperatieloop van 1u15

dag
wat
afstand
tijd
gem
max
ma
recuperatieloop
5:09 / km
10,03 0:51:50 136 141
di

int. interval – 4 x (800m – 2:30 R - 1000m) met 3’ R
- 2:56 - 3:44
- 2:54 - 3:45
- 3:02 - 3:46

14,17 1:18:16 138 173
wo
RUST - - - -
do
RDL met 10 versnellingen van 45 sec 
4:57 / km
15,14 1:15:00 140 151
vr
RUST - - - -
za

tempo-interval – 3 x 3 km met 5’ R 
- 12:37 (4:12 / km) 
- 12:23 (4:07 / km)
- 12:16 (4:05 / km)

19,87 1:37:17 146 167

zo

recuperatieloop
5:06 / km
14,67 1:15:00 137 146

tot

  73,88 6:17:23    

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder

Loonse jogging Borgloon