Recuperatieloop

Deze morgen kon ik wel op tijd bed uit, ook doordat de kleine al om 6u aan mijn bed stond. Rond iets voor 7 vertrok ik dan voor mijn recuperatieloop. De eerste km's gingen redelijk moeizaam, maar naarmate de tijd vorderde ging het beter en beter. De bedoeling was rond hartslag 130 te lopen, maar dit lukte niet of ik moest beginnen wandelen. Mijn hartslag lag steeds tussen de 135 en 145. Het laatste half uur ging het tot mijn verbazing zeer goed. De zon was toch volop aanwezig, begin ik de warmte een beetje gewoon te worden ? De hartslag lag wel hoog, zo rond de 140, maar voor de rest had ik weinig last. Na 1u had ik 10,95 km. Gemiddelde hartslag was 136, met een maximum van 147. Zondag de Genker Run, niet echt een van mijn favoriete parcours Toch zou het geen probleem mogen zijn mijn tijd van vorig jaar 48:33 te verbeteren, en nu zeker dat het gaat afkoelen