Rustige duurloop

Vandaag een rustige duurloop afgewerkt in het park van het Cultureel Centrum. Het ging voortreffelijk vandaag. Na 3 km was mijn gemiddeld tempo 4:58 / km, en dat dan met een gemiddelde hartslag van rond de 138 ! Na 5 km was mijn gemiddeld tempo nog steeds 5:00 / km. Het gaat de laatste tijd zeer goed met me, ik slaap ook veel beter en ik vermoed dat het daardoor vooral beter gaat. Totaal 11,99 km in 1u (5:00 / km) gem 138, max 147 Zaterdag de Delhaizerun in Sint-Lambrechts-Herk. Ik ga nog eens proberen in de buurt van mijn PR te komen.

Reacties

  1. en hoe komt het dat je beter slaapt?? maakte je je zorgen over iets of iemand?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Allerlei

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder