Interval op de club

Vandaag intervaltraining op de club. De aanwezigen waren Johan, Marc, Rudi en ik. Op het programma stond 8 x 500 m met 1 min. rust. Ik had er vandaag wel zin in. Johan had nog wat last van stijve benen van Brussel en besloot het rustig aan te doen. Ik denk dat hij er 2 of 3 van de 8 meegelopen heeft. Het was dus aan Marc, Rudi en mij om de eer hoog te houden ;). Eerst 20 min inlopen en dan begonnen we aan de 8 x 500 m. De eerste was al stevig in 1:44 en daarmee de toon gezet. Vervolgens dan 1:43 - 1:43 - 1:48 - 1:44 - 1:49 - 1:47 - 1:48. Dan nog 20 min uitlopen. totaal 11;30 km in 1:02:36 gem 142, max 175

Reacties

  1. Hoi Daniel,

    Mooie tijden gelopen tijdens intervaltraining. Volgende week ben ik normaal terug van de partij. Veel succes za. in Herk.
    Groetjes,
    Lode

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Naar de kinesist

Vijverrun Heusden-Zolder

Loonse jogging Borgloon