Rustige duurloop

Vandaag weer een rustige duurloop. Ditmaal op asfalt met rondjes van iets meer dan 2 km. Weer kan ik vandaag profiteren van de leuke regeling op het werk en ben ik in de namiddag rond 15u vertrokken. Ik zet mijn FR305 op, maar alweer krijg ik onmiddellijk de melding dat de batterij bijna leeg is en een paar seconden later valt hij uit. Ik had deze nochtans gisterenavond voldoende opgeladen. Ik hoop maar dat mijn batterij niet de geest gegeven heeft. Dus weer geen gegevens van exacte afstand en gemiddelde hartslag. Had ik nu maar mijn reserve hartslagmeter nog maar, hoe dom ben ik geweest deze uit te lenen... soit dit terzijde. De benen voelde vandaag wel goed aan. Nog weinig last van stijve kuiten en hamstrings. Er was wel redelijk wat wind, maar het zonnetje zorgde toch voor de nodige aangename warmte. Ik was in eerste instantie van plan 5 rondjes te lopen, maar ik voelde me nog heel goed tijdens het 5e rondje, dus besloot ik er 6 rondjes van te maken. En zo kom ik aan 12,4 km in 1u02, ofwel 12 km / h (5:00 / km). Ik moet toegeven dat ik vandaag iets steviger gelopen heb als gisteren, maar het gevoel daarentegen was veel beter. Gisteren kwam ik amper aan 10,6 km / h en voelde alles veel stroever aan.