Intervaltraining op de club

Gisteren intervaltraining op de club. Op het programma stond 8 x 1000 m met 2' rust. Iedereen behalve Jurgen was present op de training : Lode, Marc, Johan en Rudi. Tijdens de opwarming hadden we het nog even over de Lentejogging van Zonhoven. Lode zag het nog zitten om door te zetten in de Haspengouw Challenge. Met zijn zesde plaats in zijn categorie kon hij toch wel tevreden zijn. Als de bezetting redelijk meevalt, moet hij zaterdag in Linter toch top 5 kunnen halen. Na de opwarming begonnen we dan aan de 8 x 1000 m. Ik heb redelijk vlak mijn intervals kunnen afwerken : 3:49 - 3:51 - 3:54 - 3:48 - 3:54 - 3:50 - 3:49 - 3:48. Lode liep steeds rond de 3:25, zijn laatste was zelfs 3:20. Marc begon sterk en liep vermoed ik in het begin rond de 3:45, de laatste 2 ging het veel moeizamer, want opnieuw kreeg hij last van zijn rechterscheenbeen. Johan liep meestal in de buurt van mij, net voor of net achter mij. Rudi liep ook heel sterk in de buurt van Marc, hij heeft wel "maar" 6 x 1000 m gedaan. Toen we wouden beginnen aan onze cooling down, kwam Jurgen op de piste. Hij heeft last van zona en moet het een tijdje rustiger aan doen.
A ja, mijn FR305 werkt gelukkig terug normaal. De profiteur mag voorlopig mijn hartslagmeter houden... In totaal kwam ik aan 13,26 km in 1:12:39. Gemiddelde hartslag 144, maximum 174.