Heuveltraining

Vandaag stond er opnieuw een heuveltraining op het programma. De bedoeling was om 12 x 300 m met 300 m rust. Aangezien ik me vandaag niet echt heel goed voelde en een redelijke zware dag op het werk had, besloot ik in eerste instantie 12 x 250 m met 250 m rust te doen. Het is ongeveer 2,5 km tot de dichtste brug over het kanaal. Na 20 min opwarming begon ik dan aan die 12 x 250 m. De eerste 6 gingen redelijk, maar dan begon de vermoeidheid toch toe te slaan en ging het zeer moeilijk. Bij die laatste voelde ik me zelfs even niet lekker en besloot er maar de brui aan te geven. Toen ik bijna terug thuis was, voelde ik me al iets beter en heb dan nog 20 min rustig doorgelopen. Zo kwam ik toch nog aan 12,99 km in 1:12:28. Gemiddelde hartslag was 140, en de maximum was 170. De 8 x 250 m allen rond de 55 sec.
Het ging dus niet echt goed vandaag, de ene dag is de andere niet hé