Voorbereiding Tongeren

Donderdag doe ik meestal een tempoloop, maar morgen is er de Tungri Run, dus vandaag doen we het iets rustiger aan. Op de planning stond er een rustige duurloop van 30 min. met 5 versnellingen van 20 sec. ertussen. Aangezien ik de laatste dagen veel beter slaap en me goed voelde, besloot ik de training iets langer te maken. Eerst 20 min. joggen (5:20 / km), daarna de 5 versnellingen van 20 sec. Bij deze versnellingen heb goed doorgetrokken. De spieren voelde daarbij goed aan en zijn helemaal los. Na deze versnellingen heb ik 20 min. rustig uitgelopen (6:05 / km). traininggegevens : 8,11 km in 45 min. gemiddelde hartslag 142, maximum hartslag 171 Morgen dus de Tungri Run, vorig jaar daar een van mijn betere wedstrijden gelopen. De 9,6 km gelopen in 39:58. Dit jaar wil ik zeker daaronder !